Hipnoza ericksoniana

Transe hipnotice in acest cabinet:

“Descopera cea mai potrivita transa pentru atingerea obiectivelor tale!”

1.Antrenamentul autogen Schultz

2.Relaxare cu imagerie dirijata si sugestii directe

3.Hipnoza ericksoniana;sedinta de 50 min.;

4.Hipnoza clinica,clasica si moderna;sedinta de 90 min.(HD)

4.Hipnoza clinica, clasica si moderna;sedinta de 90 min.

5.Hipnoza pentru controlul greutatii – psihoterapie hipnotica

5.Hipnoza pentru controlul greutatii – psihoterapie hipnotica (B)

6.Hipnoza pentru respiratie usoara (astm bronsic alergic)

7.Meditatie ghidata: exercitiu miraculos pentru iertare

7.Meditatie ghidata: exercitiu miraculos pentru iertare (se aude mai tare vocea)

8.Relaxare totala

9.Relaxare Jacobson; Pasarea albastra

10.Perechea ta in viitor-psihoterapie hipnotica

11.Pasarea albastra; Metafora iceberg-ului

12. Hipnoza pentru terapia cancerului – Metoda Simonton

Voce: Nicoleta Boghianu

Muzica: Frederic Delarue : ” Music of the Soul”- a healing ghift to  humanity

Realizator video: Victor Adrian Gavrilov

Acum sunt accesibile  (“public”) 16   videoclipuri .

https://www.youtube.com/watch?v=kUE9zvLkAx4&index=7&list=PLjZUwaB117wXhJHF_nnoLvD-QbpvBdk7O ;

2.Relaxare cu imagerie dirijata si sugestii directe ;

https://www.youtube.com/playlist?list=PLjZUwaB117wXhJHF_nnoLvD-QbpvBdk7O

Micro-program psihoterapeutic pentru eliberarea de stres si pentru starea de bine.

https://www.youtube.com/playlist…

https://www.youtube.com/watch?v=py4a9WHFN7Q&list=PLjZUwaB117wWwcOBU9syrR84tB7yUDfht

“Puteti folosi oricare dintre cele doua inregistrari sau pe ambele, cat de des doriti.Eu va recomand sa ascultati si sa urmati instructiunile de pe ambele inregistrari zilnic, sapte zile consecutive..Ascultati intai prima inregistrare, apoi pe cea de-a doua, zilnic. Puteti asculta cea de-a doua inregistrare imediat dupa ce s-a terminat prima, daca doriti,sau dupa un timp oarecare- nu conteaza. Poate considerati mai convenabil sa lasati o ora si ceva intre sedinte, ca sa va ridicati, sa faceti putina miscare si sa va desmortiti corpul. Dupa o satamana, alternati sedintele din urmatoarele opt zile consecutive. Asta inseamnaca in prima ziascultati prima inregistrare, in ziua urmatoare a doua inregistrare, si asa mai departe. In acest interval de timpa este posibil sa va dati seama ca ati eliminat acel disconfort (fizic, emotional, mental). In acest caz ,puteti intrerupe sau reduce numarul de sedinte,daca doriti. Daca acel disconfort (“simptom”0 incepe din nou sa-si faca simtita prezenta,reluati sedintele de autohipnoza pana cand sunteti multumit de modul in care ati eliminat disconfortul. In orice caz, dumneavoastra trebuie sa decideti cat de des si cand anume veti folosi autohipnoza, deoarece dumneavoastra va cunoasteti nemijlocit “disconfortul”( “problema”). Sedintele acestea va inarmeaza cu un arsenal pentru distrugerea (eliminarea) simptomelor.”

Daca doriti, puteti alterna, in sedintele consecutive, cu :

https://www.youtube.com/playlist?list=PLjZUwaB117wVDwX-5PDPF1I3afnE7Z3Wc

Este necesar sa reglati sonorul intre cele doua inregistrari.

http://www.romedic.ro/boghianu-nicoleta-cabinet-de-p…/oferte
Este bine sa aveti in vedere ca pregatirea transelor conteaza foarte mult,iar microprogramul este chiar “micro”, adica este totusi putin fata de ceea ce faceti in cabinet.Aceste  sedinte puteti sa le folositi  ca pe un mic program de psihoterapie, pentru autocunoastere si autocontrol,  pentru a va elibera de emotiile negative provocate de stres ,pentru a va simti minunat (creste echilibrul emotional) si pentru a primi informatii din interior (“raspunsurile sunt  in noi “). Tehnicile  hipnotice nu sunt concepute pentru a fi folosite o singura data, ci constituie un instrument de uz zilnic, pentru tot restul vietii dumneavoastra, implinindu-va viata in orice mod doriti. Repetitia este importanta, devenim ceea ce exersam, macar 5 minute pe zi. Daca nu ati obtinut efectul dorit inseamna un singur lucru: nu ati exersat destul. O sedinta de o ora o puteti face, fara inregistrare,  in 5-10 minute.

Avertisment !

Nu ascultati aceste inregistrari in timp ce conduceti autovehicule sau in timpul unor activitati care va solicita atentia !

Persoanele care se incadreaza la “contraindicatii”(vedeti prima pagina) este bine sa discute cu psihiatrul si sa le faca in prezenta unui specialist in hipnoterapie. Eu nu ma adresez acestor persoane. De regula, o persoana cu cat este mai normala (mai echilibrata, mai putin tulburata emotional, mental, fizic, spiritual ), cu atat intra mai bine in transa (se relaxeaza mai usor, mai rapid, mai profund ), pentru ca transa hipnotica (relaxarea profunda) este un instrument natural de autoreglare fizica si psihica, cu care am venit, pe acest Pamant, il avem in noi.

Puteti sa faceti aceste transe in care reanvatati sa va relaxati …treptat, din ce in ce mai mult… in aceasta ordine…repetand fiecare sedinta pana cand obtineti un rezultat de care sunteti multumiti. Sau, puteti,daca doriti, sa le ascultati la inceput, pe fiecare in parte, si apoi sa le practicati in ordinea pe care o simtiti ca fiind cea mai potrivita pentru dumneavoastra. Lui Victor  ii place cel mai mult “Hipnoza pentru eliberarea de endorfine” si, daca doriti, puteti incepe cu acest videoclip.Puteti ,de asemenea, sa le practicati in ordinea inversa, de la 9  la 1…cum va place. Fiti creativi si tineti cont de ceea ce simtiti. “Corpul tau stie mult mai multe decat stii tu”.Milton Erickson.”Cand veti sti ceea ce nu stiti ca stiti atunci va veti schimba.” Le puteti asculta seara, cand va hotarati sa va culcati…inregistrarea se va opri automat cand ajunge la capat, asa ca nu trebuie sa va straduiti sa nu adormiti pentru a o opri. Lasati somnul sa va cuprinda in timp ce inregistrarea se deruleaza. Mesajul transei va continua sa va patrunda in subconstient, chiar daca dormiti (si” nu-l auziti”… cum se intampla cu  sugestiile subliminale ).

https://www.youtube.com/watch?v=dg9jG5HUoBM&list=PLjZUwaB117wUhub_zHeRWHQduLYwCz-tU

Desigur le puteti asculta  oricand si oricat de des doriti… insa nu va fortati, fiti atenti la ce simtiti si faceti-o doar cand simtiti ca doriti acest lucru.Daca va fortati, puteti ajunge la suprasaturatie si oboseala. O transa facuta ziua, in conditii optime si la  momentul  potrivit, are efecte mai bune decat o transa noaptea(chiar repetata la nesfarsit).

Prima transa,  Antrenamentul autogen Schultz, va ajuta sa va relaxati fizic si psihic,cat mai bine… simtindu-va atat de … linistiti … calmi… energizati… sau puteti folosi, in locul lui,  ”Relaxare totala .”sau/si “Relaxare Jacobson. “Pasarea albastra”… Cum preferati. A doua transa va ajuta sa aprofundati relaxarea si sa va stabiliti obiectivele terapiei… In a treia transa va veti relaxa si mai mult si va veti elibera de stres… In a patra transa veti activa centrul bucuriei (septum pellucidum), veti simti, in corpul si in mintea dv., placerea de a trai… bucuria…. si apoi il puteti contacta pe ghidul dv. interior… ii puteti pune intrebari… veti primi raspunsuri (in imagini, cuvinte, senzatii…) imediat… sau vor veni, intr-o forma oarecare, mai tarziu, in orele, noptile, zilele care vor urma…. A cincea transa este… miraculoasa.

Sedintele au multe efecte benefice … pe care le veti simti… fiecare in ritmul sau… si in felul sau…. Cu cat veti repeta aceste sedinte mai mult, cu atat efectele vor fi mai intense si experienta pe care o veti trai va fi mai complexa si mai interesanta… Frecventa optima a sedintelor : 1-3 sedinte pe saptamana. Pana cand ? Pana cand veti obtine efectul dorit… Si… multumiti subconstientului dumneavoastra… pentru toate schimbarile pozitive… care vor aparea in viata dumneavoastra.

Alta modalitate de lucru este descrisa in :

http://www.romedic.ro/gavrilov-cabinet-de-psihoterapie/articol/18892

“Modalitatea de lucru:

- anuntati ca vreti sa faceti relaxare, ca sa nu stati cu gandul ca intra cineva in camera.
- va creati conditii de confort in camera unde vreti sa lucrati, eliminati factorii perturbatori atat cat se poate (zgomot, lumina, temperatura sa fie potrivita),
- imbracaminte lejera.
- pozitie confortabila (decubit dorsal).
- inchideti ochii, cu dorinta de a intra in transa, respirati de trei ori adanc, lent, rar si calm, abdominal, si folositi oricare din tehnicile de relaxare invatate, apoi, dupa transa 5, folositi si propria dv.tehnica de autohipnoza, relaxandu-va pana la acel nivel care este cel mai potrivit pentru dv. in acel moment (oricare ar fi el).
- porniti inregistrarea (videoclipul) si permiteti-va sa traiti acea experienta, asa cum vine ea, de la sine…fara niciun efort.

Repetati fiecare videoclip de trei ori, de obicei in zile diferite (initiere, fixare, stabilizare).

Nu va straduiti sa retineti ceva, fiti curiosi, inchipuiti-va tot ce auziti si observati ce simtiti in corpul dv…senzatii, emotii, imagini…

Apoi, a patra oara, va asezati la birou, dati drumul la videoclip, faceti imaginea mare si cu ochii deschisi si in stare de veghe (trezie), ascultati-l cu atentie.
Puteti chiar si sa va notati (pe scurt) unele actiuni intreprinse in imaginatia dv. (pasii din scenarii).

Si, atunci cand sunteti dispusi, repetati actiunile de dinainte, traind toate acele experiente de data aceasta fara a asculta videoclipul, din memorie.
Un videoclip de 50 minute il puteti practica in doar 10 minute, efectele obtinute dupa autohipnoza fiind la fel de bune.
Unii reusesc sa faca totul foarte bine din prima incercare, dar asta se intampla mai rar, de obicei repetitia este binevenita.

Multi intra in relaxare profunda si nu-si mai amintesc mare lucru, dar, dupa exercitiul de autohipnoza intotdeauna se simt cu mult mai bine.
Cu timpul veti invata sa reglati nivelul de transa astfel incat sa mergeti pana unde doriti si, daca doriti, sa va si amintiti ceea ce ati experimentat.
Poate fi extrem de interesant!

Apoi treceti la urmatorul videoclip, procedand la fel si cu el.

Centrati-va, in primul rand, pe obtinerea unei relaxari cat mai profunde.
Restul vine de la sine.”

Noi va uram … succes!

1.Antrenamentul autogen Schultz

2.Relaxare cu imagerie dirijata si sugestii directe

3.Hipnoza ericksoniana;sedinta de 50 min.;

4.Hipnoza clinica,clasica si moderna;sedinta de 90 min.(HD)

4.Hipnoza clinica, clasica si moderna;sedinta de 90 min.

5.Hipnoza pentru controlul greutatii – psihoterapie hipnotica

5.Hipnoza pentru controlul greutatii – psihoterapie hipnotica (B)

6.Hipnoza pentru respiratie usoara (astm bronsic alergic)

7.Meditatie ghidata: exercitiu miraculos pentru iertare

7.Meditatie ghidata: exercitiu miraculos pentru iertare (se aude mai tare vocea)

8.Relaxare totala

9.Relaxare Jacobson; Pasarea albastra

10. Perechea ta in viitor-psihoterapie hipnotica

11.Pasarea albastra; Metafora iceberg-ului

12. Hipnoza pentru terapia cancerului – Metoda Simonton

“Quiet the mind and the soul will speak.”